Ogłoszenie nr: 30257 starszy inspektor ds. statystyki przestępczości w Zespole Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego KPP w Puławach (na zastępstwo)
Komendant Powiatowy Policji w Puławach poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: statystyki przestępczości
w Zespole Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego KPP w Puławach (na zastępstwo)
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Puławy, ul. Wojska Polskiego 6
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Puławach
24-100 Puławy, ul. Wojska Polskiego 6
WARUNKI PRACY
Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy komputerze. Realizacja zadań wymaga częstych kontaktów z pracownikami innych komórek organizacyjnych KPP w Puławach zajmujących się realizacją powiązanych zadań. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, drukarka, niszczarka papierów), prowadzeniem rozmów telefonicznych z interesantami. Praca przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Na stanowisku starszego inspektora zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu. Występują częste kontakty z klientami wewnętrznymi.
Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku niedostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (schody, wąskie ciągi komunikacyjne, specjalistyczna łazienka tylko na parterze budynku, brak windy).
ZAKRES ZADAŃ
- Przyjmowanie, modyfikacja i wprowadzanie do bazy KSIP druków statystycznych dot. rejestracji wszczęć i zakończeń postępowań przygotowawczych z komórek KPP Puławy, KP Kurów, PP Nałęczów, PP Kazimierz Dolny,
- Przyjmowanie, modyfikacja i wprowadzanie do bazy KSIP druków KSIP dot. przestępstw, rzeczy utraconych w ramach postępowań przygotowawczych prowadzonych przez komórki KPP Puławy, KP Kurów, PP Nałęczów, PP Kazimierz Dolny,
- Przyjmowanie, modyfikacja i wprowadzanie do bazy KSIP druków KSIP dotyczących rejestracji procesowych osób, a także związanych z tym środków zapobiegawczych,
- Przyjmowanie, modyfikacja i wprowadzanie do bazy KSIP druków statystycznych dot. rysopisów, daktyloskopii oraz rejestracji GENOM,
- Obsługiwanie poczty elektronicznej LOTUS,
- Odbieranie i rejestrowanie koordynacji z systemów KSIP oraz przekazywanie ich zainteresowanym komórkom organizacyjnym KPP,
- Odbieranie i rejestrowanie odpowiedzi dot. sprawdzeń w bazie KSIP osób i podmiotów,
- Dokonywanie sprawdzeń w systemie PESEL, Osadzony, SPP na potrzeby funkcjonariuszy Wydziału Kryminalnego,
- Przygotowywanie danych statystycznych z bazy KSIP na potrzeby analizy przez przełożonych,
- Wykonywanie weryfikacji danych gromadzonych w bazie KSIP na potrzeby Wydziału Kryminalnego oraz zleconych przez Wydział Wywiadu Kryminalnego KWP w Lublinie,
- Obsługa systemu ERCDŚ na potrzeby weryfikacji danych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w obszarze administracji
- Samodzielność
- Sumienność
- Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów
- Umiejętność planowania i organizacji pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie procedury sprawdzającej dopuszczającej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “POUFNE”,
- obsługa komputerowych programów biurowych i systemów policyjnych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej dopuszczającej do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “POUFNE”,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych i systemów policyjnych
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.07.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Puławach
24-100 Puławy, ul. Wojska Polskiego 6
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Puławach z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 6, tel. (81) 88 90 312.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji w Puławach – e-mail: iod.pulawy@lu.policja.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej lub ustawy o pracownikach urzędów państwowych, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko, a następnie zostaną niszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.
5. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.